Tuesday, June 4, 2013

SELAMAT BERTUNANG!

Lah . .  . dah besar rupanya dak Nor, anak sulung Khairil & Suri, yang tinggal betul-betul sebelah rumah. Pada 2/6/2013, hari Ahad baru-baru ni, Nor dilamar orang. Nek Ngah doakan semoga jodoh berpanjangan dan Nek Ngah percaya Nor akan jadi suri-rumah yang baik. Selamat bertunang!

2 comments:

  1. Tergerak hati datang. Rupanya ada yang baru ditulis - kedua tahun ini. Sayanglah kalau bekas guru berpengalaman hilang minat mempersembahkan pengalaman seworang guru dimasa silam. Tidakkah hilang sudah haluan kemana arah pergi pendidikan hari ini? Berilah pandangan Cikgu untuk tatapan cerdik pandai pandai sekarang.

    Kepada yang baru bertunang didoakan bahagia seterusnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum. Terima kasih ambil perhatian. Bukan saya tidak mahu tulis di sini. Saya tulis di facebook pulak. Ada banyak bahan yang hendak saya sampaikan kepada ahli-ahli Persatuan-persatuan saya. Mereka tidak membuka Blog. Itulah sebabnya Blog ini "sejuk". Insya Allah dari masa kesemasa saya akan tulis di sini. Selamat menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak, semoga dipermudahkan segala urusan dan diterima amalan kita. Amin.

      Delete